Ik hoor jullie denken, “woarum dattan?” Of voor diegene die wat minder in het dialect onderlegd zijn: “waarom dat dan?” Want ‘door Achterhoekers, voor Achterhoekers’ past immers zo goed bij ons. Het is dan ook zeker niet omdat we ons geen Achterhoekers meer voelen; integendeel. En het is ook niet omdat deze mooie regio niet (meer) ons werkgebied is, want dat is het en blijft het. Maar waarom dan wel? Dat zullen we even toelichten.    
Inmiddels zijn we een jaar verder en het lijkt erop dat we een deel van het antwoord hebben gevonden. We zien gelukkig weer een toename in het aantal jongeren dat opzoek is naar vakantiewerk. Weliswaar onder andere voorwaarden, want hé Generatie Z. Vrogger was het niet de vraag óf je vakantiewerk ging doen, maar waar. Tegenwoordig moet het vakantiewerk aan een aantal voorwaarden voldoen, want anders wordt de tijd liever anders besteed. De Gen Z vakantiekrachten willen niet fulltime 5 weken lang vakantiewerk doen. Ze zoeken flexibiliteit en willen zelf bepalen wanneer ze werken. En dat vraagt weer om flexibiliteit van het bedrijfsleven; twee vakantiekrachten kunnen tenslotte ook een full time werkweek invullen.
Bij Seesing Flex zijn we er voor iedereen die werk zoekt, of elk bedrijf dat mensen zoekt. Dat betekent van jong tot oud, van productie tot administratief, van ongeschoold tot HBO en alles wat daartussen zit. Bovendien zijn we er ook voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt, of kandidaten die van carrière willen switchen. En of dit nu van origine Achterhoekers zijn, of import; dat maakt ons niks uit. Zolang je maar over de welbekende d’ran mentaliteit beschikt. Dan ben je bij ons aan het juiste adres.
Vanuit dit oogpunt hebben we onze marketingstrategie opnieuw onder de loep genomen en daar zijn drie prachtige kernwaarden uit gekomen, die dus ook hebben geresulteerd in een nieuwe slogan.

1. Voor elkaar

Seesing Flex bestaat uit een ondernemende club mensen die allemaal trots zijn op hun werk en wat ze hierin kunnen betekenen voor de Achterhoekse arbeidsmarkt. Ze zijn letterlijk dichtbij en kennen de markt die ze altijd op toegankelijke en nuchtere wijze benaderen. Iedereen krijgt hierin de aandacht die hij/zij verdient en in overleg kan vrijwel alles. En we ervaren elke dag weer dat dit werkt!

2. Doelgericht

Aanpakken en doorpakken, dat is ons credo. Met onze oprechte en persoonlijke aanpak streven we ambitieuze doelen na en dagen we onszelf elke dag uit. Alles om steeds weer die juiste match te maken tussen de werkzoekenden en bedrijven in de regio. En het bewijs is er dat dit werkt!

3. Durf

Altijd dat stapje extra zetten voor onze flexkrachten en opdrachtgevers. Hierin tonen we de nodige lef en een beetje eigenzinnigheid als dat het doel dient. Vaak horen we dat wij anders dan anderen matchen en op het juiste moment datgene doen wat werkt!
Wij vinden het dan ook niet meer dan logisch dat dit onze nieuwe slogan is:  OMDAT HET WERKT. Gewoon, omdat het ook écht werkt!